کالری آیس کافی چقدر است؟

آیس کافی (icede coffee) نوشیدنی مورد علاقه بسیاری از افرادی است که به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهند. این نوشیدنی محبوب و خنک از ترکیب شیر و قهوه تهیه می شود، با توجه به این ترکیب آیا می توان گفت کالری آیس کافی کم و رژیمی است؟ در این مطلب به بررسی مقدار کالری این نوشیدنی خواهیم پرداخت.

درباره میزان کالری آیس کافی

کالری آیس کافی چقدر است؟

همانطور که در ابتدا متن نیز اشاره شد، ترکیبات آیس کافی شیر، قهوه و مقدرای است. البته باید در نظر داشت برای ملایم‌تر کردن طعم این نوشیدنی برخی از مواد طعم دهنده به آن اضافه می‌شود؛ وابسته به سیروپ‌ها، میزان شکر و نوع شیر مورد استفاده در این نوشیدنی میزان کالری آن از 70 الی 100 کیلوکالری متغیر است.

قهوه اسپرسو

2 تا 5 کیلو کالری

شکر

15 کیلو کالری

شیر

150 تا 170 کیلو کالری

مواد افزودنی

وابسته به نوع مواد افزودنی متغیر است.

آیا آیس کافی نوشیدنی رژیمی است؟

آیس کافی نوشیدنی رژیمی است

به صورت کلی باید در نظر داشت که نوشیدن یک لیوان آیس کافی بدون اضافه کردن شکر، سیروپ و هر نوع مواد طعم دهنده دیگر کالری این نوشیدنی بسیار کم خواهد بود. بنابراین می‌توان گفت: آیس کافی معمولی بدون داشتن هر نوع مواد افزودنی به عنوان یک نوشیدنی کم کالری و رژیمی به شمار می‌آید.

خلاصه مطلب

در این مطلب به بررسی میزان کالری آیس کافی پرداخته شد. باید در نظر داشت که این نوشیدنی بدون اضافه کردن هر نوع شکر، سیروپ یا مواد افزودنی به عنوان یک قهوه خنک، انرژی زا و رژیمی به شمار می‌آید و به صورت کلی می‌توان گفت: کالری این نوشیدنی از 100 تا 300 کیلو کالری متغیر است.  با این حال توصیه می‌شود که برای حفظ رژیم غذایی کاهش وزن خود آیس کافی را بدون اضافه کردن هر نوع طعم دهنده‌ای میل نمایید.

منبع: quora

5/5 - (1 امتیاز)

سوالات متداول

  • آیا آیس کافی تلخ است؟

    در صورت اضافه نکردن مقداری شکر یا سیروپ طعم دهنده این نوشیدنی به صورت تلخ تهیه می شود. در مقابل اگر تمایل به نوشیدن یک قهوه خنک با طعمی شیرین و ملایم دارید بهتر است به ترکیبات آن مقداری شکر و سیروپ اضافه کنید.

  • ترکیبات اصلی آیس کافی چیست؟

    آیس کافی نوشیدنی بر پایه اسپرسو است که از ترکیب این نوشیدنی کافئین دار با مقداری شیر و یخ تهیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *