مزاج قهوه گلد

طبع قهوه گلد چیست؟

قهوه گلد (Gold Coffee) به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پر تقاضا ترین قهوه‌های فوری شناخته می‌شود. بسیاری از افرادی که تمایل به نوشیدن این نوع قهوه دارند، به دنبال نوع طبع قهوه گلد هستند. به همین علت قصد داریم در این مطلب به بررسی دقیق نوع طبع این قهوه لذیذ و انرژی زا بپرداریم.

طبع قهوه گلد چیست؟

طبع قهوه گلد

طبع قهوه فوری وابسته به میزان اسیدکلروژنیک موجود در آن تعیین می‌شود. این ماده در پوست قهوه وجود دارد به دانه قهوه طبعی گرم و خشک می‌دهد. به هنگام رست قهوه‌ و تحمیل گرما زیاد به آن‌ها اسیدکلروژنیک موجود در آن‌ها به شدت کاهش می‌یابد و به همین ترتیب طبع قهوه به سرد و خشک تغییر پیدا می‌کند.

حتما بخوانید: تفاوت قهوه گلد و اسپرسو چیست؟

طبع نسکافه گلد چگونه است؟

طبع نسکافه گلد

نسکافه گلد بر خلاف قهوه فوری گلد دارای برخی از طعم دهنده‌های خوراکی است که میزان تلخی قهوه را پوشش می‌دهند. با توجه به مقدار این طعم دهنده طبع سرد و خشک قهوه، متعادل‌تر خواهد شد.

خلاصه مطلب

در این مطلب به بررسی طبع قهوه گلد پرداخته شد. این نوشیدنی محبوب همچون سایر قهوه دارای طبعی بسیار سرد و خشک است. به همین علت بهتر است به همراه این نوشیدنی از مواد غذایی دارای طبع گرم استفاده نمایید.

منبع: goldcoffee

5/5 - (2 امتیاز)

سوالات متداول

  • آیا طبع نسکافه گلد سرد است؟

    همانطور که اشاره شد طبع بسیاری از نوشیدنی های بر پایه قهوه سرد است، نسکافه گلد نیز دارای طبعی سرد است با این حال وابسته به مواد طعم دهنده دارای طبعی ملایم تر خواهد بود.

  • قهوه گلد چیست؟

    قهوه گلد به عنوان یکی از نوشیدنی های کافئین دار فوری شناخته می شود. این نوشیدنی از دانه های فرآوری شده قهوه تهیه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *