میزان کالری شیر قهوه

کالری شیر قهوه چقدر است؟

شیر قهوه به عنوان یکی از محبوب ترین نوشیدنی های بر پایه قهوه شناخته می شود که دارای طرفدارن بسیاری است. بسیاری از مصرف کنندگان این نوشیدنی سوالاتی درباره رژیمی بودن آن و مقدار سلامت این نوشیدنی دارند. به همین علت در این مطلب قصد داریم به بررسی کالری شیر قهوه و بررسی کالری مواد افزودنی آن بپردازیم.

شیر قهوه چقدر کالری دارد؟

کالری شیر قهوه

این نوشیدنی محبوب وابسته به ترکیبات اساسی که دارد دارای میزان کالری متفاوت است. به صورت کلی می توان گفت: حداقل کالری یک لیوان شیر قهوه به میزان 95 الی 110 کیلو کالری خواهد بود.  در ادامه به صورت دقیق به بررسی مقدار کالری قهوه محبوب می پردازیم.

قهوه اسپرسو

فاقد کالری

شکر

20 کیلو کالری

شیر

80 الی 90 کیلو کالری

مواد طعم دهنده

وابسته به نوع ماده غذایی متغیر است.

بررسی کالری شیر قهوه تلخ

با توجه به آنکه در شیر قهوه مقدار قابل توجهی اسپرسو وجود دارد، تلخی طعم این قهوه کافئین دار در این نوشیدنی به طور کامل مشهود است. به همین علت برخی از افراد با توجه به مزاج و سلیقه ای که دارند نوشیدن این قهوه را به همراه شکر ترجیح می دهند. در صورتی که فردی تمایل به نوشیدن یک شیر قهوه تلخ و بدون شکر داشته باشد، میزان کالری شکر (20 کیلو کالری) از نوشیدنی کسر می شود.

حتما بخوانید: طرز تهیه شیر قهوه در خانه

خلاصه مطلب

همانطور که مطالعه کردید، در این مطلب به بررسی کالری شیر قهوه پرداخته شد. این نوشیدنی با توجه به ترکیباتی که دارد حدود 95 الی 110 کیلو کالری را دارا است. جهت کاهش کالری یک لیوان شیر قهوه می توانید میزان شکر را محدود نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

سوالات متداول

  • آیا شیر قهوه نوشیدنی رژیمی است؟

    بله در صورتی که مقدار شکر و سیروپ اضافه شده به این نوشیدنی بسیار محدود باشد و از شیر کم چرب برای تهیه آن استفاده شود.

  • ترکیبات اصلی شیر قهوه چیست؟

    ترکیبات اصلی شیر قهوه شامل: شیر، یک الی دو شات اسپرسو، شکر و مقداری سیروپ طعم دهنده در صورت تمایل افراد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *